Subject: 11254 Muuga JJT, lepingu sõlmimine TRAM ja Viimsi VV vahel
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 29 Oct 2024 12:16:35 +0200

Tere,

Palun mulle täitmiseks (11254 km 1.5-2,5 JJT jätk).

Tervitades

Merike

From: Siim Jürima <[email-masked]>
Sent: Tuesday, October 29, 2024 11:48 AM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Cc: Imre Saar <[email-masked]>; Taavi Valgmäe
<[email-masked]>; Tanel Mätlik <[email-masked]>; Rait
Parve <[email-masked]>
Subject: Koostöölepingu sõlmimine Transpordiameti ja Viimsi vallavalitsuse
vahel seoses Muuga tee kergliiklustee ehitusprjektiga

Tere

Viimsi Vallavalitsusele on edastatud Transpordiameti poolt Riigitee 11254
Muuga tee km 1,55-2,51 kaitsevööndis valgustatud jalgratta- ja jalgtee
põhiprojekti kooskõlastus (kooskõlastuse nr 7.1-2/24/112-8). Sellega
seoses teeb Viimsi vallavalitsus Transpordiametile ettepaneku
koostöölepingu sõlmimiseks Muuga tee jalgratta- ja jalgtee
väljaehitamiseks.

Lugupidamisega

Siim Jürima
teede vanemspetsialist
ehitus- ja kommunaalosakond
Viimsi vallavalitsus
+372 602 8861

 <http://www.viimsi.ee/> www.viimsi.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.